happy new year!!!

i år blev det ännu en pinsam nyårsafton där pappa dansar och har sig och det slutade med att jag hade så ont i käkarna pga. allt skratt att jag såg ut som en galning....i år var emelie med och hon är beviset på att min familj och våra vänner firar nyår på riktigt...vi hade klätt upp oss i pälsar och klackskor och vi köpte brownies på 7-eleven, efter 12 slaget gick vi ut för att skjuta raketer, vi hamnade mitt på gatan där alla bussar och taxibilar körde. inte så smart. det var väldigt kul att springa runt där ute med iskalla händer och 12 cm klackar på fötterna...kvällen slutade med att vi fick tag på en taxi kl 4 och att vi skickade in emelies och sebastians namn till mtv...haha gott nytt år på er allihoppa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0